Nemocnica tam buduje tzv. triážny pult. Pacient sa pri ňom na základe naliehavosti jeho zdravotného stavu dozvie, aký postup ho čaká, kým sa dostane do rúk lekárov.
"Ide o miesto prvého kontaktu, kde pacienta privítame, usmerníme a vysvetlíme mu, čo ho čaká," informovalo vedenie nemocnice na sociálnej sieti.
Pri orientácii pomôžu aj nové informačné tabule, ktoré aj pomocou farebného odlíšenia vysvetľujú, aký dlhý čas bude pacient pravdepodobne čakať, kým sa dostane k lekárovi. Môže to byť od okamžitého zákroku až po niekoľkohodinovú čakačku v prípade ľahkých stavov.
Stavy pacientov sú rozdelené do piatich kategórií - od resuscitačného stavu, keď pacientove životné funkcie potrebujú akútnu podporu až po pacienta, ktorý sa v ohrození života nenachádza a jeho stav si nevyžaduje ošetrenie na urgentnom príjme.