Obľúbený diskont s potravinami sa neustále snaží inovovať a vyhovieť tak svojim zákazníkom nielen z pohľadu ceny a kvality, ale i pokroku v oblasti technológií spätými s predajňami. Neopomína preto ich zveľaďovanie a úpravy. Pri svojich stavbách dbá na to, aby negatívne neovplyvňoval životné prostredie a okolitú komunitu. Expanzia a modernizácia sú pre obchodný reťazec hnacou silou jeho rastu, preto neustále prichádza so zmenami a skvalitňovaním v rôznych oblastiach.

Čerstvosť a kvalita za vždy nízke ceny
Komfort zákazníka je pre Lidl prvoradý. Novozámčania sa aj z tohto dôvodu môžu tešiť na úplne nový zážitok z nakupovania vo svojej modernizovanej predajni obľúbeného diskontného reťazca na ulici T. G. Masaryka 9161/9A. Predajňa prešla individuálnymi úpravami zameranými na ekologické, estetické a technologické zlepšenia, ktoré spríjemňujú nákupné prostredie a celkovú kvalitu služieb. „Cieľom modernizácie bolo predovšetkým zaistiť lepší, príjemnejší a pohodlnejší nákup,“ uviedol Matúš Šutka, vedúci regionálnych expanzií Lidl Slovenská republika.
Odteraz čaká zákazníkov v predajni ešte lepší prehľad v ponuke. Stále si v nej nájdu vždy čerstvé a kvalitné produkty za vždy nízke ceny vrátane ovocia, zeleniny, mäsa a pekárenských výrobkov. Diskont sa v duchu svojej stratégie usiluje o to, aby zabezpečoval svojim zákazníkom vysoký podiel potravín od slovenských dodávateľov a aby si ich mohol dovoliť naozaj každý.

Na ceste k lepšiemu zajtrajšku
Lidl predajne sú označené medzinárodným certifikátom EDGE, ktorý len potvrdzuje, že ekológia je pre diskont dôležitá a rovnako deklaruje, že predajne sú o 20 % úspornejšie, než iná referenčná budova rovnakého charakteru. Matúš Šutka k téme udržateľnosti doplnil: „Dve desiatky predajní Lidl dokonca spĺňajú podmienky úrovne EDGE Advance, čo znamená najmenej 40 % energetickú úspornosť v porovnaní s bežným štandardom. V rámci Európskej únie disponujú EDGE certifikáciou stovky budov. Lidl Slovenská republika je však na Slovensku priekopníkom.“